Salı, Mart 20

Kömür Yapımı

Merhaba. Bildiğiniz gibi oyunda gece olduğunda çevremizi görebilmemiz ve yaratıkların doğmaması için meşale gerekiyor. Meşale yapımını BURADA ki yazımda anlatmıştım. İlk gün oyunda sağ kalmamız için öncelikle bize kömür ve odun gerektiğini biliyorsunuz. Ama bazen kömür bulmak o kadar kolay olmuyor ve ışıksız kalabiliyoruz. Bu yazımda sizlere kömür yapının dan bahsedeceğim. Kömür yapmak için 2 odunu fırında üst üste yani yanacak kısmına ve yakılacak kısımı şekildeki gibi odun koyarsanız kömür elde ediyorsunuz.

6 yorum:

  1. arkadaşım bişey sorucm fırına koydum ikisinide ama yanmıyor ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben denedim nasıl olmuyor odun kömürü oluyor ama meşale fln yapılıyormu denemedim

      Sil
    2. evet meşale vs. oluyor olması lazım :)

      Sil
  2. Çok teşekkür ederim :D

    YanıtlaSil
  3. Meraba ben oyuna yeni başladım ve telefonda oynuyorum crafting table nasıl yapılıyor ve havada nasıl dolaşırım bana yardımcı olursanız memnun olurum

    YanıtlaSil
  4. Ve telefonda bu sorduklarımı nasıl yaparım

    YanıtlaSil

Minecraft Sunucu Kiralama
Yandex.Metrica