Cumartesi, Aralık 29

Minecraft Herobrine Efsanesi

Merhaba. Bu yazımda sizlere Herobrine efsanesinden bahsedeceğim.

Herobrine Nedir ?

Herobrine bir rivayete göre Oyun Yapımcısı Notch'un ölmüş kardeşidir. Bir diğer rivayete görede oyunun ilk versiyonlarında Notch ölmüş olan kardeşi Brine'nin anısına yaptığı söyleniyor.Karşılaşma ihtimali %0.00001 den daha düşük bir ihtimaldir. Herobrine'nin tipi bizim Steve(Oyunda canlandırdığımız karakter) ile aynı fakat gözleri beyazdır. 

Herobrine'ı oynarken görenlerin dediklerine göre eğer Herobrine her yeni dünyada karşımıza çıksaydı oyun oynanmazdı. Çünkü Herobrine sizin evinizi yakabiliyor, sandıklarınızda ki itemleri(eşyaları) alıyor hatta sizi öldürebiliyor. 

Varyasyonları

Herobrine'ın iki türü olduğu söyleniyor. Bunlardan biri hırsız olanıdır. Sizi tuzaklara çeker veya doğrudan tuzağa düşürür sonra ise eşyalarınızı çalar. Diğeri ise sinsi olanıdır. Ona yaklaştığınız zaman ortadan kaybolur.

Yapıları

Herobrine tam bir mimardır. Kendi uzun 2 blok yüksekliğinde tüneller gibi rastgele yapılar oluşturur. Evinizi yakar. Kendisi ayrıca cobblestonedan redstone torch ile aydınlatılmış yeraltında zindan türü yapılar yapar.

Gerçek mi? Değil mi?

Herobrine'ın varlığı hala büyük bir merak konusudur. Bir kısım insan Herobrine'ın gerçek olduğunu söylerken bir kısım ise tamamen yalan olduğunu söylemektedir. Oyun yapımcısı Notchun Twitter ve IRC konuşmalarında oyuna ekleneceğini söylemiştir fakat eklenip eklenmediği bilinmemektedir.

Oyunda Herobrine Görürsek Ne Yapmalıyız

Mümkünse oynadığınız haritayı silin, minecraft'ı silin hatta .minecraft klasörünü bile silin. Ardından Herobrine sizinle uğraşmadan onu fark ettiğiniz için dua edin.  

Konuşmalar

Twitter Mesajı:
_______________________________________________________________
RavenBurga: Is "he" a real entity ingame or is it just a successful_troll.swf?
Notch: It's not real. =) But it might be soon!

Türkçe:

RavenBurga: O gerçekten oyun içi varlık mı yoksa successful_troll.swf mi ? Msn_happy
Notch: Gerçek değil =) Ama yakında olabilir. Msn_grin

Kastedilen: Geçen sene ki Minecon'da Notch gizli cuma güncellemesinde geleceğini doğruladı ! Ancak yine resmi olarak geleceği bildirilmedi. Yani olabilir veya olmayabilir.
_______________________________________________________________

IRC Konuşmaları

12:25 Kizzycocoa [...] is there any confirmation on his upcoming existence in MC?
12:27 Notch i have no plans of adding herobrine as is, but I do like the rumors, haha

Türkçe:

12:25 Kizzycocoa [...] Yakında Minecraft'a geleceği hakkında herhangi bir onay var mı ?
12:27 Notch Herobrine'ı eklemek gibi bir planımız yok, fakat söylentiler gibi yapacağım, haha

Kastedilen: Çözemedim.

8:09 AM Oct 20th Kizzycocoa [...] the entire community is getting frustrated by the hero-spam
8:56 AM Oct 20th Notch i have no plans of adding herobrine.

Türkçe:

8:09 AM Oct 20th Kizzycocoa [...] Bütün herkes hero-spam tarafından hayal kırıklığına uğradı.
8:56 AM Oct 20th Notch Herobrine'ı eklemek için bir planım yok.

12 yorum:

  1. Bırak eklemesin kim uğraşıcak zaten şansımız yok olurda bizi bulur kesin

    YanıtlaSil
  2. Bence de katılıyorum. En yakın zaman da Herobrine Modunu siteye ekleyeceğim

    YanıtlaSil
  3. Anlamadığım bi şey var.Neden herobrineyi görürsek klasörü bile siliyoruz?

    YanıtlaSil
  4. çünkü herobrine dosyaların içinde dolasıyor

    YanıtlaSil
  5. Ben oyun oynuyodum hiç yaratık çıkmıyodu şimdi dümdüz alanda yeşil yaratıklar uzun boylu siyah adam bide okçu görüyorum büyük dağların arasına yer altında tünelş kurdum sabah oldu mu diye bakcaktım ama örümcek gördüm daha sonraki denemelerimde ise okçu adamı gördüm oyunum bozuldu mu lütfen cevap verir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düz map'te olur.
      Yeşil olanlaar Balçıklardır.

      Sil
    2. Ben Herobrine hala seviyorum

      Sil
  6. stardollcu898 o yaratıklar normal yaratıklar minecraftın çökmüş olabilir tekrar kurmayı dene

    YanıtlaSil
  7. Zaten istemem korkutuyo.Hikayem:Bir gün gece minecraft Pc Gamer DEMO oynarken ii bi ev yapmıştım sonra ocakla bişey pişiriyodum ve bitince ev karanlık oldu sonra aniden ışık geldi sonra baktımki ev yanıyo :(

    YanıtlaSil
  8. Arkadaşlar herobrine gerçek ben gördüm hatta sürüm 13.0 da.
    İlk önce tnt sesi geldi sonra etrafımda yürüme sesleri aldım.
    Arkama baktığımda onu gördüm ama yıldırımla öldüm.
    Ama oyun yapımcıları saçma şekilde inkar ediyor. Benim tahminim noch oyunu misrosoft a satar ekledi ve onu kaldıramayacakları şekildi şifreleyerek sakladı ve misrosoftun hala haberi yok zaten noch satılmamasından yanaydı.
    Yanı herobrine gerçek ama görülme şansı piyonga vurması kadar düşük...

    YanıtlaSil
  9. HEROBRİNE ÖNÜME ÇIKSA BEN HALA SEVİYORUM HEROBRİNE GERÇEKTEN EFSANE HEROBRİNE 🥰

    YanıtlaSil

Minecraft Sunucu Kiralama
Yandex.Metrica